NOTIFICARE DE CONFIDENȚIALITATE
În cele ce urmează puteți regăsi informațiile care vă explică modul în care colectăm datele cu caracter personal în procesul de comunicare cu dumneavoastră prin platforma Facebook.
CE INFORMAȚII COLECTĂM DESPRE DUMNEAVOASTRĂ?
Prin platforma Facebook nu avem acces direct la datele dumneavoastră cu caracter personal, cu următoarele excepții:
- Vă putem contacta doar dacă, în prealabil, dvs. ne-ați contactat mai întâi;
- Dacă ne dați „Like”, vă putem accesa profilul de Facebook și datele cu caracter personal pe care le aveți disponibile public;
- În momentul în care vă postați o fotografie și vă dați „check-in” în locația noastră, administratorii paginii pot accesa fotografia dumneavoastră;
- Dacă distribuiți o postare a noastră pe profilul dumneavoastră personal, sau dacă distribuiți o postare personală în cronologia paginii locației noastre, sau recomandați Casa Doina unei alte persoane, atunci administratorii paginii sunt notificați despre activitatea dumneavoastră pe
CUM FOLOSIM INFORMAȚIILE DESPRE DUMNEAVOASTRĂ?
Toate informațiile mai sus menționate despre dumneavoastră sunt accesibile exclusiv administratorilor paginii. Nu vindem și nu trimitem datele dumneavoastră către alte entități.
MARKETING
Ocazional este posibil să folosim serviciul de promovare profilată oferit de platforma Facebook, în condițiile stabilite de compania Facebook, pe care le puteți accesa din secțiunile „Termeni și condiții”, respectiv „Politica de confidențialitate”.
Puteți oricând renunța la a mai primi mesaje de la noi, printr-un proces simplu de dezabonare („unfollow”).
ACCESUL LA INFORMAȚII, RECTIFICARE A DATELOR ȘI PLÂNGERI
Vrem să vă asigurăm că toate drepturile dumneavoastră sunt respectate și că informațiile dumneavoastră cu caracter personal sunt integral protejate. Datele de contact ale departamentului care se ocupă de protecția datelor cu caracter personal sunt: office@casadoina.ro
Aveți dreptul de a vă plânge către Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Acesta este organismul de control căruia vă puteți adresa dacă considerați că solicitările dumneavoastră nu au fost rezolvate conform legii. Mai multe informații găsiți la următoarea adresă http://www.dataprotection.ro/?page=contact
VALABILITATEA NOTIFICĂRII DE CONFIDENȚIALITATE
Această variantă a Notificării este în vigoare din mai 2018 și se va actualiza în măsura în care apar noi cerințe legale.
CCTV Clienti
NOTIFICARE DE CONFIDENȚIALITATE
În cele ce urmează puteți regăsi informațiile care vă explică modul în care putem intra în contact cu unele dintre datele dumneavoastră cu caracter personal, în procesul de utilizare a camerelor de supraveghere video (CCTV).
CE INFORMAȚII COLECTĂM DESPRE DUMNEAVOASTRĂ?
Sistemul de supraveghere prin camere video pe circuit închis are scopul de a asigura securitatea pe proprietatea CASA DOINA SRL și integritatea bunurilor societății. Cu toate acestea, în procesul de utilizare a camerelor de supraveghere video există posibilitatea de a avea acces la imaginea dumneavoastră în mișcare (date biometrice).
CUM FOLOSIM INFORMAȚIILE DESPRE DUMNEAVOASTRĂ?
Imaginile înregistrate prin sistemul CCTV sunt stocate timp de 30 de zile, după care sunt șterse în mod automat.
În cazuri strict prevăzute de lege și potrivit unor proceduri speciale, unele imagini pot fi transmise EXCLUSIV unor instituții publice abilitate de lege să solicite astfel de informații.
ACCESUL LA INFORMAȚII, RECTIFICARE A DATELOR ȘI PLÂNGERI
Vrem să vă asigurăm că toate drepturile dumneavoastră sunt respectate și că datele dumneavoastră cu caracter personal sunt integral protejate.
Accesul la imagini este strict restricționat. Au acces la imagini:
- Top – managementul societății, în situații excepționale;
- Reprezentanții instituțiilor publice, în situații excepționale, la cererea expresă scrisă a respectivelor instituții.
Imaginile sunt stocate în sistemele IT ale societății. Operațiunile de ștergere sunt automatizate. Vizitatorii nu pot cere acces la imaginile CCTV deoarece în acest proces se poate aduce atingere drepturilor altor persoane fizice.
Datele de contact ale departamentului care se ocupă de protecția datelor cu caracter personal sunt: Office@casadoina.ro
Aveți dreptul de a vă plânge către Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Acesta este organismul de control căruia vă puteți adresa dacă considerați că solicitările dumneavoastră nu au fost rezolvate conform legii. Mai multe informații găsiți la următoarea adresa: http://www.dataprotection.ro/?page=contact
VALABILITATEA NOTIFICĂRII DE CONFIDENȚIALITATE
Această variantă a Notificării este în vigoare din mai 2018 și se va actualiza dacă apar noi cerințe legale.
Rezervare prin telefon si email
NOTIFICARE DE CONFIDENȚIALITATE
În cele ce urmează puteți regăsi informațiile care vă explică modul în care colectăm datele cu caracter personal în procesul de rezervare a unei mese sau a unui salon pentru evenimente prin telefon sau prin e-mail.
CE INFORMAȚII COLECTĂM DESPRE DUMNEAVOASTRĂ?
Pentru a face o rezervare prin telefon sau prin e-mail avem nevoie de următoarele date cu caracter personal: nume și prenume; numărul de telefon; adresa dumneavoastră de e-mail (în cazul evenimentelor). Numărul de telefon și adresa de e-mail ne sunt necesare pentru a vă putea oferi informații asupra cererii dumneavoastră de rezervare.
CUM FOLOSIM INFORMAȚIILE DESPRE DUMNEAVOASTRĂ?
Toate aceste informații ne sunt necesare pentru a vă garanta rezervarea în restaurantul nostru.
Dacă, din diverse motive, vom fi nevoiți să vă contactăm înainte de data evenimentului, vom face acest lucru pe adresa de e-mail sau numărul de telefon pe care ni le-ați comunicat.
Dacă, din diverse motive, vom fi nevoiți să vă contactăm înainte de ora rezervării, vom face acest lucru prin numărul de telefon oferit.
Nu vindem și nu trimitem datele dumneavoastră către alte entități.
MARKETING
Nu vă vom trimite, în scopuri de marketing, nici un fel de informații referitoare la locația noastră decât dacă ne oferiți acordul dumneavoastră.
ACCESUL LA INFORMAȚII, RECTIFICARE A DATELOR ȘI PLÂNGERI
Vrem să vă asigurăm că toate drepturile dumneavoastră sunt respectate și că datele dumneavoastră cu caracter personal sunt integral protejate.
Aveți dreptul să cereți o copie a informațiilor pe care le deținem despre dumneavoastră, să cereți rectificarea sau ștergerea datele respective, ori să cereți restricționarea prelucrării datelor.
Dacă doriți să faceți vreuna din operațiile de mai sus, vă rugăm să ne scrieți un email direct de pe adresa de e-mail folosită în corespondența cu noi.
Datele de contact ale departamentului care se ocupă de protecția datelor cu caracter personal sunt: office@casadoina.ro
Aveți dreptul de a vă plânge către Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Acesta este organismul de control căruia vă puteți adresa dacă considerați că solicitările dumneavoastră nu au fost rezolvate conform legii. Mai multe informații găsiți la următoarea adresa: http://www.dataprotection.ro/?page=contact
VALABILITATEA NOTIFICĂRII DE CONFIDENȚIALITATE
Această variantă a Notificării este în vigoare din mai 2018 și se va actualiza dacă apar noi cerințe legale.
NOTIFICARE DE CONFIDENȚIALITATE
În cele ce urmează puteți regăsi informațiile care vă explică modul în care colectăm datele cu caracter personal în procesul de comunicare cu dumneavoastră prin platforma INSTAGRAM.
CE INFORMAȚII COLECTĂM DESPRE DUMNEAVOASTRĂ?
Prin platforma INSTAGRAM avem acces direct la următoarele dumneavoastră date cu caracter personal:
- Fotografiile de profil care pot conține date biometrice;
- Fotografiile pe care le distribuiți și care pot conține date biometrice (fotografii faciale) ale dumneavoastră sau ale altor persoane
CUM FOLOSIM INFORMAȚIILE DESPRE DUMNEAVOASTRĂ?
Toate informațiile mai sus menționate despre dumneavoastră sunt publice pe platforma INSTAGRAM. Nu vindem și nu trimitem datele dumneavoastră către alte entități.
MARKETING
Dacă sunteți unul dintre follower-i noștri veți avea acces la fotografiile noastre care pot avea conținut de marketing.
Puteți oricând renunța la a mai primi mesaje de la noi, printr-un proces simplu de dezabonare („unfollow”).
ACCESUL LA INFORMAȚII, RECTIFICARE A DATELOR ȘI PLÂNGERI
Vrem să vă asigurăm că toate drepturile dumneavoastră sunt respectate și că informațiile dumneavoastră cu caracter personal sunt integral protejate. Datele de contact ale departamentului care se ocupă de protecția datelor cu caracter personal sunt: office@casadoina.ro
Aveți dreptul de a vă plânge către Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Acesta este organismul de control căruia vă puteți adresa dacă considerați că solicitările dumneavoastră nu au fost rezolvate conform legii. Mai multe informații găsiți la următoarea adresă http://www.dataprotection.ro/?page=contact
VALABILITATEA NOTIFICĂRII DE CONFIDENȚIALITATE
Această variantă a Notificării este în vigoare din mai 2018 și se va actualiza în măsura în care apar noi cerințe legale.
Comercial PJ
NOTIFICARE DE CONFIDENȚIALITATE
În cele ce urmează puteți regăsi informațiile care vă explică modul în care colectăm datele cu caracter personal în procesul de semnare a unui contract cu societatea noastră.
CE INFORMAȚII COLECTĂM DESPRE DUMNEAVOASTRĂ?
La semnarea unui contract avem nevoie de informații care să certifice identitatea administratorilor societății pe care o reprezentați. Aceste date personale pot include: nume și prenume; data și locul nașterii; cetățenia; domiciliul; adresa de email; numărul de telefon, alte date de identificare. Conform legislației în vigoare suntem obligați să adăugăm la contract și o copie după actul de identitate al administratorului.
CUM FOLOSIM INFORMAȚIILE DESPRE DUMNEAVOASTRĂ?
O parte din aceste informații sunt folosite pentru a putea ține legătura cu dumneavoastră: telefon, e-mail. Celelalte date sunt necesare pentru încheierea contractului dintre societăți și au la bază și o cerință legală care ne obligă să păstrăm date de identificare ale administratorilor societăților pentru eventuale controale ale organelor financiare ale statului. Datele sunt păstrate în societatea noastră pe perioada în care contractul dintre noi este în desfășurare și, ulterior, pentru o perioadă impusă de lege – 5 ani – într-o arhivă securizată.
MARKETING
Nu vom folosi datele dumneavoastră cu caracter personal în scopuri de marketing decât cu acordul dumneavoastră.
ACCESUL LA INFORMAȚII, RECTIFICARE A DATELOR ȘI PLÂNGERI
Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt păstrate în cadrul departamentului comercial. Au acces la ele și departamentul juridic sau managementul societății. Pot avea acces la aceste date și reprezentanți ai autorităților fiscale dar numai în urma unei cereri scrise sau a unor acte care să dovedească legitimitatea unui control.
Vă asigurăm că toate drepturile dumneavoastră sunt respectate și că informațiile dumneavoastră cu caracter personal sunt integral protejate.
Aveți dreptul să cereți rectificarea datelor respective, în cazul în care apar modificări (nume, adresă etc.).
Datele de contact ale departamentului care se ocupă de protecția datelor cu caracter personal sunt: office@casadoina.ro
Aveți dreptul de a vă plânge către Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Acesta este organismul de control căruia vă puteți adresa dacă considerați că solicitările dumneavoastră nu au fost rezolvate conform legii. Mai multe informații găsiți la următoarea adresa: http://www.dataprotection.ro/?page=contact
VALABILITATEA NOTIFICĂRII DE CONFIDENȚIALITATE
Această variantă a Notificării este în vigoare din mai 2018 și se va actualiza dacă apar noi cerințe legale.
Comercial PF
NOTIFICARE DE CONFIDENȚIALITATE
În cele ce urmează puteți regăsi informațiile care vă explică modul în care colectăm datele cu caracter personal în procesul de semnare a unui contract cu societatea noastră.
CE INFORMAȚII COLECTĂM DESPRE DUMNEAVOASTRĂ?
La semnarea unui contract avem nevoie de informații care să certifice identitatea dumneavoastră. Acestea pot include date personale: nume și prenume; data și locul nașterii; cetățenia; domiciliul; adresa de email; numărul de telefon. Conform legislației în vigoare suntem obligați să adăugăm la contract și o copie după actul dumneavoastră de identitate.
CUM FOLOSIM INFORMAȚIILE DESPRE DUMNEAVOASTRĂ?
O parte din aceste informații sunt folosite pentru a putea ține legătura cu dumneavoastră: telefon, e-mail. Celelalte date sunt necesare pentru încheierea contractului și au la bază și o cerință legală care ne obligă să păstrăm date de identificare ale clienților societății pentru eventuale controale ale organelor financiare ale statului. Datele sunt păstrate în societatea noastră pe perioada în care contractul dintre noi este în desfășurare și, ulterior, pentru o perioadă impusă de lege – 5 ani – într-o arhivă securizată.
MARKETING
Nu vom folosi datele dumneavoastră cu caracter personal în scopuri de marketing decât cu acordul dumneavoastră.
ACCESUL LA INFORMAȚII, RECTIFICARE A DATELOR ȘI PLÂNGERI
Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt păstrate în cadrul departamentului comercial. Au acces la ele și departamentul juridic sau managementul societății. Pot avea acces la aceste date și reprezentanți ai autorităților fiscale dar numai în urma unei cereri scrise sau a unor acte care să dovedească legitimitatea unui control.
Vă asigurăm că toate drepturile dumneavoastră sunt respectate și că informațiile dumneavoastră cu caracter personal sunt integral protejate.
Aveți dreptul să cereți rectificarea datelor respective, în cazul în care apar modificări (nume, adresă etc.).
Datele de contact ale departamentului care se ocupă de protecția datelor cu caracter personal sunt: office@casadoina.ro
Aveți dreptul de a vă plânge către Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Acesta este organismul de control căruia vă puteți adresa dacă considerați că solicitările dumneavoastră nu au fost rezolvate conform legii. Mai multe informații găsiți la următoarea adresa: http://www.dataprotection.ro/?page=contact
VALABILITATEA NOTIFICĂRII DE CONFIDENȚIALITATE
Această variantă a Notificării este în vigoare din mai 2018 și se va actualiza dacă apar noi cerințe legale.
Emitere card de fidelitate
NOTIFICARE DE CONFIDENȚIALITATE
În cele ce urmează puteți regăsi informațiile care vă explică modul în care colectăm datele cu caracter personal pentru a vă pute emite un card de fidelitate.
CE INFORMAȚII COLECTĂM DESPRE DUMNEAVOASTRĂ?
Toate informațiile le completați în formularul numit „FORMULAR ACORDARE CARD DE FIDELITATE RESTAURANT CASA DOINA”. Datele absolut necesare sunt: nume și prenume, data nașterii, e-mail și număr de telefon.
CUM FOLOSIM INFORMAȚIILE DESPRE DUMNEAVOASTRĂ?
Aceste informații sunt folosite pentru a putea ține legătura cu dumneavoastră și a vă putea emite cardul de fidelitate și a vă introduce datele în sistemul POS.
Serviciul de emitere carduri este asigurat de compania Top Horeca SRL care va avea acces la informațiile completate de către dumneavoastră în formular.
MARKETING
Nu vom folosi datele dumneavoastră cu caracter personal în scopuri de marketing decât cu acordul dumneavoastră, pe care ni-l puteți da prin bifarea căsuței „Oferte speciale” de pe formularul amintit mai sus.
ACCESUL LA INFORMAȚII, RECTIFICARE A DATELOR ȘI PLÂNGERI
Datele sunt păstrate în sistemul POS pe perioada în care cardul este valabil.
Vă asigurăm că toate drepturile dumneavoastră sunt respectate și că informațiile dumneavoastră cu caracter personal sunt integral protejate.
Aveți dreptul să cereți rectificarea datelor respective, în cazul în care apar modificări (nume, adresă etc.).
Aveți dreptul să cereți întreruperea folosirii datelor până acestea sunt rectificate.
Aveți dreptul să cereți ștergerea datelor dar trebuie să înțelegeți că aceasta înseamnă să renunțați la facilitățile oferite de cardul de fidelitate.
Datele de contact ale departamentului care se ocupă de protecția datelor cu caracter personal sunt: office@casadoina.ro
Aveți dreptul de a vă plânge către Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Acesta este organismul de control căruia vă puteți adresa dacă considerați că solicitările dumneavoastră nu au fost rezolvate conform legii. Mai multe informații găsiți la următoarea adresa: http://www.dataprotection.ro/?page=contact
VALABILITATEA NOTIFICĂRII DE CONFIDENȚIALITATE
Această variantă a Notificării este în vigoare din mai 2018 și se va actualiza dacă apar noi cerințe legale.
Recrutare
NOTIFICARE DE CONFIDENȚIALITATE
În cele ce urmează puteți regăsi informațiile care vă explică modul în care colectăm datele cu caracter
personal în procesul de recrutare pentru posturi vacante în societatea noastră.
CE INFORMAȚII COLECTĂM DESPRE DUMNEAVOASTRĂ?
În procesul de recrutare colectăm informațiile pe care ni le puneți la dispoziție prin intermediul
documentelor dumneavoastră de prezentare (CV, scrisoare de intenție etc.); aceste date personale pot
include: nume și prenume; data și locul nașterii; cetățenia; domiciliul; adresa de email; numărul de
telefon; starea civilă etc. Aceste informații ne pot parveni, spre exemplu, fie prin site-uri specializate de
recrutare, fie prin documente trimise prin poștă sau email, pe adresele societății noastre, fie direct, prin
documente prezentate personal.
CUM FOLOSIM INFORMAȚIILE DESPRE DUMNEAVOASTRĂ?
Toate aceste informații ne sunt necesare pentru a examina dacă persoana dumneavoastră corespunde
cerințelor noastre.
Nu vindem și nu trimitem datele dumneavoastră cu caracter personal către alte entități.
MARKETING
Nu vom folosi datele dumneavoastră cu caracter personal în scopuri de marketing.
ACCESUL LA INFORMAȚII, RECTIFICARE A DATELOR ȘI PLÂNGERI
Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt examinate exclusiv de personalul din cadrul
departamentului de resurse umane și de managementul Casa Doina.
Vrem să vă asigurăm că toate drepturile dumneavoastră sunt respectate și că informațiile
dumneavoastră cu caracter personal sunt integral protejate. Aveți dreptul să cereți rectificarea datelor
respective, în cazul în care apar modificări (nume, stare civilă, adresă etc.). În acest scop puteți să ne
contactați folosind adresa utilizată în corespondența cu noi.
Datele de contact ale departamentului care se ocupă de protecția datelor cu caracter personal sunt:
office@casadoina.ro
Aveți dreptul de a vă plânge către Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu
Caracter Personal. Acesta este organismul de control căruia vă puteți adresa dacă considerați că
solicitările dumneavoastră nu au fost rezolvate conform legii. Mai multe informații găsiți la următoarea
adresa: http://www.dataprotection.ro/?page=contact
VALABILITATEA NOTIFICĂRII DE CONFIDENȚIALITATE
Această variantă a Notificării este în vigoare din mai 2018 și se va actualiza dacă apar noi cerințe legale.